Kommenteret gennemgang af forbrugerreglerne for online- som for offline- transaktioner
Kapiteloversigt
Kap.
8
Efter online salget
8. Efter online-salget
8.1. Levering, forsinkelse og fortrydelsesret
8.1.1. Hvem bærer risikoen for varen?
8.1.2. Leveringsfrist og forsinkelse
​
8.2. Forbrugerens fortrydelsesret
8.2.1. Fortrydelsesrettens varighed
8.2.1.1. Fortrydelsesrettens begyndelses- og sluttidspunkt
8.2.2. Fremgangsmåden ved kundens udøvelse af fortrydelsesretten (forbrugeraftalelovens § 20)
8.2.3. Sælgerens pligter
8.2.3.1. Tilbagebetaling af de beløb kunden har betalt (forbrugeraftalelovens § 22)
8.2.3.2. Forbrugerens forpligtelser ved fortrydelse af køb af en vare (forbrugeraftalelovens § 24)
​
8.3. Klager over fejl ved varen eller tjenesteydelsen ved online-salg
​
8.4. Kundeservice ved online-salg